Mor el resident de Formentera que estava en estat crític a causa d’una baralla
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
N'han caigut 2.500 a Mallorca, 1.500 a les Pitiüses i 150 a Menorca
Pluja, vent, llamps i trons. És el so que deixen les tempestes que afecten des d’aquesta nit a les Balears. A l’arxipèlag i les seves zones costaneres s’han registrat fins a 10.000 llamps. D’ells, 2.500 han tocat terra a Mallorca, 1.500 a les Pitiüses i 150 a Menorca.
La nit també ha estat marcada per la pluja. A la serra de Tramuntana s’han superat els 100 litres per metre quadrat a pobles com Santa Maria o Sóller, on s’ha registrat el segon valor més alt en un dia des que se’n tenen registres. A Eivissa han caigut fins 40 litres per m2 i a Formentera s’ha arribat als 48 litres. Menorca ha estat l’illa on menys ha plogut, registrant-se precipitacions de fins a 10 liters per metre quadrat.
El vent també ha bufat fort aquesta nit. Les ratxes de vent han superat els 90 kilòmetres per hora a Alfàbia i han arribat als 89 kilòmetres a Capdepera, tot i que la mitjana s’ha situat entre els 60 i 70 kilòmetres per hora.
Pel que fa a la mar, s’han registrat ones de fins a 6 metres d’alçada, tot i que les ones han variat entre els 3 i 4 metres a les costes de la nostra comunitat.
Més informació:
La pluja desborda sis torrents a Mallorca i provoca el tall de carreteres
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
Un dels decrets inclou la renovació automàtica dels contractes de lloguer
El decret no aclareix què és un fons voltor i estableix que no es podrà comprar per davall del 70% del valor de l'immoble