Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

L'autoritat meteorològica nacional de França alerta que les tempestes i les fortes pluges podrien continuar avui dijous.
Les tempestes i les fortes pluges han colpejat el sud de França causant inundacions i riuades que han arrossegat vehicles en algunes ciutats de la regió dels Pirineus Orientals.
En tota la regió, els carrers i carreteres han quedat severament danyats i coberts de fang.
L’autoritat meteorològica nacional de França alerta que les tempestes i les fortes pluges podrien continuar avui dijous.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs