Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
En el cas de Menorca, restaurants i bars ja poden obrir els seus interiors. Ho fan amb una ocupació máxima del 30% del seu aforament i un màxim de 4 persones per taula.
Els restauradors reobren avui les seves terrasses a Mallorca i Formentera. Ho han de fer al 50% de la seva capacitat, fins a les 5 del capvespre, i amb taules de com a màxim 4 persones i dos nuclis de convivents. A pesar de les limitacions, hi ha il·lusió entre la restauració per poder reprendre l’activitat. I també entre els clients, desitjosos de poder seure ja una estona a una terrassa.
En el cas de Menorca, ja poden obrir els seus interiors. Ho fan amb una ocupació máxima del 30% del seu aforament i un màxim de 4 persones per taula.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis