Un home ha mort després de caure una roca damunt el seu habitatge a cala Sant Esteve, as Castell
Desallotgen els habitatges contigus que estan situats davall el penya-segat
La proliferació de nius a les Balears ha augmentat a conseqüència del canvi climàtic
Les tortugues que van néixer l’estiu passat a Menorca i Eivissa es van repartir entre el Laboratori d’Investigacions Marines, el LIMIA, l’Aquari de Sevilla, l’Oceanogràfic de València i el Centre d’Interpretació de Cabrera. Després d’un any de cures, està previst que les amollin aquest estiu a les mateixes platges on van néixer.
El canvi climàtic és una de les causes d’aquestes incubacions a les costes de Balears, però també les xarxes socials fan més visibles aquestes troballes a les platges. De moment, la temperatura encara no és la idònia perquè es repeteixin les imatges de l’any passat de manera permanent.
Una de les tortugues mare va triar la platja de Punta Prima un matí de juny per incubar-hi les seves cries sense adonar-se’n que estava sent observada. Quan els experts van rebre l’avís, van decidir traslladar els 132 ous que havia posat a una platja més calenta, la de Sa Mesquida. Després de una gran implicació ciutadana per vigilar el niu, van néixer 52 tortuguetes. Un mes més tard, en van néixer 26 exemplars més a Cala Pilar.
Desallotgen els habitatges contigus que estan situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari