Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L'Ajuntament d'Alaior explica que, de les tres empreses que s'han presentat per gestionar Es Pouet, Estudi 6 és la que n'ha tret més valoració
174
Les treballadores de l’Escola Infantil municipal Es Pouet d’Alaior han convocat una vaga dimarts 24, dimecres 25 i dijous 26 d’octubre. En un comunicat, les mestres asseguren que encara cobren tard i en comptagotes, i que el funcionament del centre es veu afectat per la limitació de compres de material i altres despeses.
En el comunicat, expliquen el següent: “S’està trepitjant un dret fonamental de les persones treballadores, i, fins i tot, entre nosaltres ens hem hagut d’organitzar perquè cobrin primer les treballadores que més ho necessiten, tot i que totes nosaltres tenim una vida a la qual hem de fer front; hipoteques, lloguers, infants petits i no tan petits…”.
L’Ajuntament d’Alaior s’ha reunit amb la UTE, les treballadores i el sindicat STEI per establir uns serveis mínims. Nando Orfila, regidor d’Educació i Hisenda d’Alaior, expressa: “Demanen un replantejament del curs 21/22, 36.000 euros de replantejament, basat bàsicament en l’increment de l’IPC. Jurídicament, els tècnics municipals ens diuen que l’increment de costos pertoca a l’empresa i no a l’Ajuntament”.
El Consistori alaiorenc explica que de les tres empreses que s’han presentat per gestionar Es Pouet, Estudi 6 és la que n’ha tret més valoració.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros