110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Les sancions van dels 100€ als 600.000€
Les unitats operatives anti-COVID-19 varen realitzar 26 inspeccions a Balears la darrera setmana. Els equips estan formats per inspectors de la Comunitat i dels consells insulars i per agents dels diferents cossos i forces de seguretat.
Des que es posaren en funcionament, fa dos mesos, han fet prop de 600 inspeccions i han aixecat unes 380 actes, arreu de les quatre illes.
Recordau que aquestes inspeccions preveuen sancions que van des dels 100 euros en casos lleus com fumar en espais públics o no dur la mascareta; i poden arribar als 600.000 en els casos més greus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores