L’escena de la música electrònica local es fa un lloc al gran concert ‘Patrona’
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
Al juny Atenció Primària de Mallorca ha atès devers 77.000 consultes setmanals
En aquest darrer mes Atenció Primària de Mallorca ha atès unes 77.000 consultes setmanals, de les quals unes 1.000 són derivades al circuit de patologies respiratòries. El 60% de les telefonades s’han resolt a distància. Un sistema que no acaba de agradar els usuaris, que diuen és massa enredós.
Això facilita, però, recorden des de Salut que en cas que la cita hagi de ser presencial no es demori més de 24 hores, quan l’habitual és entre 3 i 5 dies. Es tracta, amb tot, d’evitar aglomeracions als centres de salut, que així i tot avui presentaven llargues cues.
A descongestionar-los encara més ajudarà la reactivació de les Unitats Bàsiques de Salut. A partir d’avui es preparen per començar a atendre de manera progressiva els primers pacients.
Les més grans funcionaran també amb el doble circuit, les petites derivaran els pacients amb símptomes de la COVID-19 al centre de salut de referència. Amb l’entrada a la nova normalitat, l’objectiu de Salut és també tornar a donar una empenta a la vacunació dels infants que ha quedat demorada durant la pandèmia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El Govern ha obert diligències perquè no és segura