Logo IB3N
X

Les universitats privades duplicaran el nombre de places en Medicina respecte de la UIB

El curs que ve s'oferirà un màxim global de 174 matrícules

02/05/2026

Les universitats privades duplicaran el nombre de places en Medicina respecte de la UIB

13

El curs que ve, les places privades de Medicina gairebé duplicaran les públiques. Ara mateix, un màxim de 69 estudiants poden cursar aquests estudis a la UIB. Però aquesta realitat canviarà a partir de setembre.

La Universitat de Mallorca, l’entitat privada acabada de crear, n’ha anunciat unes 50 places. Per la seva banda, el Centre Universitari Beat Luis Belda, de la universitat CEU San Pablo, n’ha programat 55. Tot plegat farà un total de 105 matrícules, que superaran amb escreix les de la UIB.

Fa just deu anys que aquesta carrera no es podia estudiar a les Illes, però, ben aviat, s’hi formaran anualment 170 professionals de la Medicina. Això ha despertat l’interès de l’alumnat. Tant és així, que el CEU ja té les places cobertes.

Malgrat tot, el preu és més elevat en l’opció privada. En el cas d’Odontologia per la Universitat de Mallorca, cal abonar 15.000 € per curs; una xifra que és dotze vegades més cara que la matrícula de la UIB.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT