Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Una dona de 98 anys espera un llit des de fa tres dies
Els sindicats sanitaris creuen que l’Hospital de Son Espases ha quedat petit pel que fa al nombre de llits. Amb 124 pacients covid atesos, aquells que entren per Urgències tarden hores a poder pujar a planta. En només 2 dies, el servei ha atès més de 800 persones i a mig matí d’aquest dimecres hi havia 100 pacients al servei i 40 pendents de rebre un llit per pujar a planta.
Els professionals denuncien que aquest dimarts un home de 75 anys va fer 100 hores a Urgències esperant per pujar a planta i aquest dimecres és una senyora de 98 anys que fa tres dies que espera llit. Els professionals sanitaris diuen sentir-se desesperats i esgotats i recorden que aquest és ja un problema recurrent i molt enquistat al qual No s’està donant una solució.
A més, els treballadors sanitaris denuncien que les baixes covid del personal no s’estan substituint, de manera que la resta de personal de cada servei ha d’assumir més feina, cosa que origina sobresaturació i estrès.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca