L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Fa unes setmanes s'hi va activar el Pla de contingència per mor de l'increment de pacients
Les urgències dels hospitals de Son Llàtzer i Son Espases estan a punt de col·lapsar-se, segons el Sindicat de Tècnics d’Infermeria, SAE. Fa unes setmanes s’hi va activar el Pla de contingència per mor de l’increment de pacients. La primera setmana de gener s’han atès prop de 9.000 persones als hospitals públics de les Illes, un 5% més que l’any passat, segons l’IB-Salut.
La incidència de les patologies respiratòries, entre les quals es troba el grip, ha provocat una saturació en l’activitat d’urgències de diversos hospitals de les iIlles. A Son Espases s’han registrat fins a 63 pacients pendents d’ingrés en el seu punt àlgid.
Els hospitals públics de les Illes Balears han registrat, en la primera setmana de gener, un total de 8.998 urgències, un 5% més que les registrades durant el mateix període del 2017. Davant l’increment de la demanda, el Servei de Salut ha activat, des de fa unes setmanes, el Pla de Contingència.
Des del Sindicat d’Infermers demanen una major previsibilitat davant d’aquestes situacions que han provocat, diuen, que dels 181 usuaris que han anat a urgències a Son Espases, 58 estiguessin pendent tenir llit. Demanen un augment de recursos als serveis d’urgències. D’altra banda, des d’Ib Salut recorden als pacients que els ciutadans disposen del servei “061 Salut Respon” per a qualsevol consulta que hi vulguin fer.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues