El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
En alguns casos ha suposat la reducció del 30% arran de les polítiques migratòries de Donald Trump
Per aprendre a parlar bé en anglès són moltes les famílies que opten per les estades lingüístiques als Estats Units. Una opció que s’ha vist afectada per la política de Trump i que en alguns casos ha suposat la reducció del 30%.
“Les famílies ja no es fien d’enviar-los tot un any a fora prefereixen estades més curtes on a més van acompanyats per un monitor.” diu Ferran Casas, director de l’acadèmia catalana Hes Idiomes, que ofereix els seus serveis a les Balears des de fa 20 anys. Assegura que a les Balears hi ha un “creixent interès” en les estades lingüístiques a l’estranger.
Aquesta acadèmia enguany ha gestionat l’estada als Estats Units durant el curs a un centenar d’alumnes i té previst per a l’estiu enviar-hi cent alumnes més. Amb tot, no és l’opció més triada: Anglaterra i Irlanda doblen el nombre de persones interessades.
La situació política dels Estats Units també afecta el turisme i frena els balears que pensaven visitar Nord-amèrica. Però aquesta no és només és una tendència a les illes, sinó també a escala nacional. Tot i que la percepció canvia segons l’opció triada per viatjar, ja que qui va amb un grup amb tot contractat diu Pedro Fiol d’AVIBA, “té una percepció diferent”.
Des de l’Associació d’Agències de Viatges de Balears (AVIBA), lamenten aquesta situació, perquè diuen, les previsions per a enguany eren “favorables” ja que els Estats Units sol ser una “destinació molt demanada pels illencs”.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran