Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
La campanya de Nadal està sent irregular per a molts comerciants. Tot i això, són optimistes i, alhora, prudents
El dependent d'un comerç miorista treballanat a la botiga.
106La recuperació de les vendes al comerç minorista va a diferents velocitats depenent de cada negoci. “Ha costat”, ens diu el president del Gremi de Llibreters de Mallorca, Àlex Volney, però ara l’ambient ja està més animat. Fins i tot, hi ha comerços que ja han agafat carrera. És el cas que ens ha explicat Jaume Albertí, de Gotham Còmics, on les vendes estan superant les xifres de 2019, abans de la pandèmia i del confinament.
El mes de novembre, la taxa anual de les vendes minoristes a les Illes va créixer un 5,5%, segons l’Institut Nacional d’Estadística. És una xifra lleugerament inferior a la mitjana nacional (5,9%), però que els comerciants esperen que, de mica en mica, serveixi d’impuls per al sector.
Però la Covid-19 torna a afectar el comerç. L’increment de contagis s’ha traduït en manco moviment de clients. Així que, ara, parlen d’un cert estancament que esperen que es recuperi en vista a les compres de Reis.
Així que, per animar les vendes, l’estratègia comercial passa per llançar ofertes. És el cas de n’Andrés. Ha obert la seva botiga enguany, en plena pandèmia. “És una manera d’atreure el client, a més, no sabem tampoc què passarà a partir de gener”, diu.
I, per això, també, a poc a poc, ja es comencen a veure cartells de rebaixes amb descomptes, en alguns casos, de fins al 50%.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases