Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Aquest mes de maig suposen una sisena part de les vendes anuals
Els centres de jardineria i indrets tan emblemàtics com la Rambla de Palma s’han omplit avui de gent que ha fet coa per comprar-hi, flors, rams i plantes per regalar a les mares. Una tradició que per al sector, aquest mes de maig, suposa una sisena part de les vendes anuals.
Riuades de gent per entrar, triar i pagar abans de sortir d’aquest viver amb el regal a les mans. L’any passat no es va poder celebrar el Dia de la Mare, un dels més importants per al negoci de la jardineria.
Enguany, en canvi, n’hi ha carretons, i senalles ben plenes. Triomfen les hortènsies i les orquídies. N’hi ha que cada any les regalen.
També tota classe de flors i els rams. L’espera es fa llarga a la coa, mentre els preparen.
I les paradetes de la Rambla avui plenes de gent. No donen l’abast, ornamenten els rams amb tot tipus de flors. Les roses mai no hi falten.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears