Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'Església Catòlica durà davant de la justícia els abusadors sexuals
L’Església Catòlica durà davant de la justícia els abusadors sexuals i mai no intentarà tapar o subestimar-ne cap cas. Així ho ha afirmat avui el papa Francesc, a la cloenda de la cimera sobre pederàstia que s’ha desenvolupat al Vaticà durant els darrers tres dies.
Però les víctimes no n’estan satisfetes. El primer espanyol que va denunciar abusos a la badia de Montserrat ha qualificat de lamentable el discurs del Papa. Ha arribat a afirmar que el màxim responsable de l’Església Catòlica avui ha proferit una galtada a totes les víctimes. Unes crítiques que avui també han vengut des de dins de la pròpia Església.
L’Església Catòlica ha anunciat avui que d’aquí a unes setmanes es presentarà un manual d’instruccions contra els abusos sexuals destinat als bisbes.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal