Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
L'Església Catòlica durà davant de la justícia els abusadors sexuals
L’Església Catòlica durà davant de la justícia els abusadors sexuals i mai no intentarà tapar o subestimar-ne cap cas. Així ho ha afirmat avui el papa Francesc, a la cloenda de la cimera sobre pederàstia que s’ha desenvolupat al Vaticà durant els darrers tres dies.
Però les víctimes no n’estan satisfetes. El primer espanyol que va denunciar abusos a la badia de Montserrat ha qualificat de lamentable el discurs del Papa. Ha arribat a afirmar que el màxim responsable de l’Església Catòlica avui ha proferit una galtada a totes les víctimes. Unes crítiques que avui també han vengut des de dins de la pròpia Església.
L’Església Catòlica ha anunciat avui que d’aquí a unes setmanes es presentarà un manual d’instruccions contra els abusos sexuals destinat als bisbes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet