El ferit en els Jocs des Pla surt de l’UCI de Son Espases
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta

Els usuaris i afectats varen publicar els seus comentaris i les seves experiències particulars
Les xarxes socials varen plasmar tots els esdeveniments viscuts a l’aeroport de Palma, arran de l’aterratge forçós de l’Air Arabia. Una al·lota de Menorca es publicava un vídeo explicant la seva situació: “Veníem de l’aeroport de Granada. Hem hagut d’aterrar a Maó per poder posar combustible. Ens han informat que han tancat l’aeroport de Mallorca i ara estam a l’espera de si podrem tornar cap a Mallorca”, explicava Carla Ravell.
En l’aire tot era incertesa. L’aeroport de Palma es tancava per seguretat i començava un ball de desviaments, “Estam aturats dins l’avió”, deia un tuitaire. “Desviat a Menorca un vol de Lió a Palma. Esperant”, deia Léo Cahpuis, un altre tuitaire francès. Victòria Laria: “Vol Eivissa-Palma. Tornam a Eivissa”.
Finalment arriba la notícia: “Són les dues i després de set hores podem dir que ja estam a casa”, acaba dient na Carla, alleugerida després de tantes hores d’incertesa i d’espera.
Ja són 12 les persones detingudes després de l’aterratge d’emergència a l’aeroport de Palma
Cronologia de l’aterratge d’emergència i la fugida de 21 persones a l’aeroport de Palma
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui
Amb les negociacions paralitzades, comença un cap de setmana de serveis mínims i de mobilitzacions