Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
L'IBANAT ha posat en marxa un dispositiu especial de vigilància a les àrees recreatives i d'acampada
Les zones d’acampada de Lluc estan saturades. A primera hora de dijous sant ja s’havien omplert les prop de 400 places disponibles a sa Font Coberta, Marjanor i es Pixarells, tot i que n’havien augmentat la capacitat en previsió d’aquest augment d’afluència de gent.
L’IBANAT ha posat en marxa un dispositiu especial de vigilància tant en aquestes zones com a les àrees recreatives que durarà fins dimarts dia 6 d’abril. Hi ha 30 persones repartides en deu zones i, a més, s’ha contractat un servei de vigilància nocturna.
El Govern recorda que la normativa sanitària s’hi aplica igualment: cada tenda pot estar ocupada únicament per un nucli de convivència, s’ha de dur mascareta sempre que no s’estigui menjant o bevent i a les taules hi pot haver un màxim de sis persones de dos nuclis de convivència diferents.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra