Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Els sindicats demanen a la Conselleria una Mesa Sectorial
L’escenari B no era el desitjat per la comunitat educativa. Entenen però, que amb la situació actual de la pandèmia és l’opció més correcta, tot i que es mostren dubtosos de com es podrà dur a terme. I és que els plans de contingència, en general, havien desenvolupat poc aquesta opció. Davant la novetat, el president de FAPA, Albert Lobo ha explicat que ”No ens volem trobar davant una disparitat de criteris entre centres i que això afecti la igualtat d’oportunitats dels alumnes”.
Els sindicats mostren preocupació davant les ràtios, la falta d’espais i de professorat per poder abaixar-les. Expliquen que destinar un docent especialista, com ara el d’anglès o música, a tutoritzar un curs no n’és la solució, ja que va en detriment de la qualitat de l’ensenyament. Reclamen, per tant, la contractació de més professionals i formació digital pels docents. A més el sindicat ANPE també proposa que cada centre compti amb una infermera escolar.
Demà es reuneixen tots els sindicats per abordar aquestes novetats en l’inici de curs. I demanen a Conselleria una Mesa Sectorial.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora