Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

La maternitat té un impacte negatiu en les prestacions, el sou i la promoció de les dones. És la conclusió de l’informe presentat avui pel sindicat Comissions Obreres i que posa en relleu que l’escletxa en la taxa d’ocupació entre homes i dones s’amplia fins a l’11,7% entre els 35 i els 44 anys, coincidint amb la criança.
Són, a més les dones, les que assumeixen les tasques de cura i, això implica, que treballen més a temps parcial, amb reducció de jornada o demanen més excedències que els homes. L’impacte negatiu també el trobam en la promoció a llocs de responsabilitat, que ha baixat el darrer any del 39 al 37%, molt per davall del 50% desitjable.
Tots aquests factors repercuteixen directament a les prestacions que perceben les dones i que, en el cas de la jubilació, fa que la pensió mitjana sigui 425 euros inferiors a la que cobren els homes.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval