Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
La maternitat té un impacte negatiu en les prestacions, el sou i la promoció de les dones. És la conclusió de l’informe presentat avui pel sindicat Comissions Obreres i que posa en relleu que l’escletxa en la taxa d’ocupació entre homes i dones s’amplia fins a l’11,7% entre els 35 i els 44 anys, coincidint amb la criança.
Són, a més les dones, les que assumeixen les tasques de cura i, això implica, que treballen més a temps parcial, amb reducció de jornada o demanen més excedències que els homes. L’impacte negatiu també el trobam en la promoció a llocs de responsabilitat, que ha baixat el darrer any del 39 al 37%, molt per davall del 50% desitjable.
Tots aquests factors repercuteixen directament a les prestacions que perceben les dones i que, en el cas de la jubilació, fa que la pensió mitjana sigui 425 euros inferiors a la que cobren els homes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana