Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Un total de 15 balladors i músics partiran cap al Caire dia 19 de setembre
L’escola de Música i Danses de Mallorca viatja a un festival cultural i benèfic d’Egipte convidada pel mateix Ministeri de Cultura del país. L’escola ha representat Mallorca a molts festivals folklòrics d’arreu del món, i ara va, per primera vegada, al Caire.
Els 15 balladors i músics de l’Escola de Música i Danses de Mallorca ja es preparen; el 19 de setembre viatjaran a Egipte per participar en el Festival Afroxinès d’Arts i Folklore. Una competició que s’emmarca en el Fòrum Internacional d’Awladana pel Talent i les Arts, en el qual participen 42 ciutats de tot el món. El festival té com a objectiu recaptar fons i fer visibles persones amb discapacitat a través d’activitats molt diverses, que van de l’òpera al cinema.
No és el primer festival ni competició internacional en què té presència l’escola. Aquest passat mes d’agost han guanyat diversos premis al festival folklòric més antic d’Europa, el de Zakopane, a Polònia. El festival d’Awladana es durà a terme del 20 al 29 de setembre, amb una gran inauguració al teatre de l’òpera del Caire, on participarà l’escola.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge