Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Participen al FIDAF Brazil World Championship de Nova Prata, considerat el millor festival de folfklore de l'Amèrica llatina
Entre ballades i tonades, l’Escola de Música i Danses de Mallorca fa el darrer assaig abans de viatjar a Nova Prata, al Brasil. Participaran al FIDAF Brazil World Championship, considerat el millor festival de folfklore de l’Amèrica llatina.
Allà participen en el que és considerat com el millor festival de folklore de tota l’Amèrica Llatina. Per primera vegada, una escola mallorquina hi exhibirà el ball de bot. “És un dels balls més ben conservats del món”, celebra el president de l’Escola, Biel Frontera.
Per a l’ocasió, han preparat 20 balls diferents i un repertori musical ben complet. I és que a banda de la competició, l’Escola exhibirà la gastronomia illenca i oferirà tallers i ponències per donar a conèixer les arrels dels balls mallorquins.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície