Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
El projecte, que es va anunciar el febrer de 2018, s'ha encarit d'aleshores ençà pràcticament un milió d'euros i ara en costarà 4 milions
                        L’Escola d’Hostaleria de Menorca serà una realitat el curs 2025-2026. Així ho ha anunciat, avui matí, el conseller d’Educació, Antoni Vera, durant una visita a l’antiga Estació Marítima de Ciutadella, on s’ubicarà el centre.
Es preveu que les obres es licitin al gener i puguin començar durant el primer semestre del 2024. El projecte, que es va anunciar el febrer de 2018, s’ha encarit d’aleshores ençà pràcticament un milió d’euros i ara en costarà 4 milions.
Tindrà capacitat per a 320 alumnes i permetrà descongestionar les aules de l’Institut Maria Àngels Cardona, que actualment acullen aquests estudis.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes