El projecte, que es va anunciar el febrer de 2018, s'ha encarit d'aleshores ençà pràcticament un milió d'euros i ara en costarà 4 milions
L’Escola d’Hostaleria de Menorca serà una realitat el curs 2025-2026. Així ho ha anunciat, avui matí, el conseller d’Educació, Antoni Vera, durant una visita a l’antiga Estació Marítima de Ciutadella, on s’ubicarà el centre.
Es preveu que les obres es licitin al gener i puguin començar durant el primer semestre del 2024. El projecte, que es va anunciar el febrer de 2018, s’ha encarit d’aleshores ençà pràcticament un milió d’euros i ara en costarà 4 milions.
Tindrà capacitat per a 320 alumnes i permetrà descongestionar les aules de l’Institut Maria Àngels Cardona, que actualment acullen aquests estudis.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona