Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
El concurs, organitzat per la DO Oli de Mallorca, ha reconegut, un any més, les qualitats culinàries i la versatilitat d'aquest ingredient tan preuat
La complexitat tècnica, la presentació i, sobretot, la incidència sensorial de l’oli d’oliva verge extra de Mallorca a cada tapa han estat factors determinants per al jurat a l’hora de triar els guanyadors d’aquesta nova edició de l’Oleotapa.
El concurs, organitzat per la Denominació d’Origen Oli de Mallorca, ha reconegut, un any més, les qualitats culinàries i la versatilitat d’aquest ingredient tan preuat. L’Escola d’Hoteleria de les Illes Balears n’ha acollit el lliurament dels guardons.
Un verat fumat, combinat amb variants mallorquines com el fonoll marí i les tàperes, n’ha estat el primer premiat. Tampoc no han quedat enrere uns “eclairs” d’oli, vel taronja i tiradito de vieira marinada amb pols de tomàtiga de ramallet, per al qual ha estat el segon premi. Ni la denominada “enolimada” de tallades amb hidromel de carabassa, tercera finalista.
Tres oleotapes que, pròximament, formaran part d’un receptari conjunt amb les millors mostres presentades any rere any al concurs.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes