CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El Consell espera l'aprovació i la licitació del projecte i que les obres estiguin acabades enguany
El Govern i el Consell d’Eivissa han presentat a Fitur el projecte de l’Escola d’hoteleria d’Eivissa. Començarà a funcionar l’any 2020, s’ubicarà a l’edifici 402 de l’antic quarter de sa Coma i tendrà capacitat per formar 200 alumnes.
A Madrid també s’ha anunciat que Vila ha estat la ciutat escollida per la passarel·la de moda adlib 2018. Serà els dies 7,8 i 9 de juny i l’escenari: la zona turística de Marina Botafoc.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició