Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El Govern hi invertirà prop d'un milió d'euros en ampliar el centre, construir un gimnàs i eliminar les barreres arquitectòniques
La sobtada mort de Pepe Torrent Vivó ha entristit tot Ciutadella. A part d’artista -com sa mare i el seu avi- era una persona molt vital, molt popular i estimada. Nét i fill de pintors, va saber donar un estil propi a les seves creacions, un estil molt personal que el diferenciàs del pintor Torrent, el gran referent de la nissaga. Com sa mare, va pintar les carotes de Sant Joan, la festa que tant estima el seu pare Carlos. I ha mort a Perú, de viatge, que és el que més li agradava.
Coses de la vida, la tragèdia ha coincidit amb la millor de les notícies per l’escola pública que duu el nom del seu avi, Fill Il·lustre de Ciutadella. El Consell de Govern ha autoritzat aquest divendres una inversió de 975.000 euros en obres que el centre venia reclamant des de fa 24 anys, gairebé des de la seva creació.
El projecte, que serà finançat en part amb fons europeus, preveu ampliar el centre amb la construcció d’un nou gimnàs amb un magatzem, banys i vestidors, a més d’una nova pista de bàsquet i futbol. També s’aprofitarà per eliminar les barreres arquitectòniques i instal·lar un ascensor elevat. Les actuacions, que beneficiaran als 250 alumnes que hi ha escolaritzats, tenen un termini d’execució de 8 mesos. La direcció espera que les obres comencin una vegada acabat el curs escolar.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal