Un atropellament mortal pel Polígon de Marratxí obliga a aturar el tren
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats

Iniciaran els curs a l'espai adaptat de can Cirera Prim però, els pares temen que no sigui un espai suficient
Els pares del nou centre de sa Pobla temen que l’espai triat no sigui l’adequat. La Conselleria els va proposar adaptar l’espai municipal de Can Cirera Prim, i afegir-hi un centre modular perquè dues línies d’infantil hi poguessin començar el curs. De moment, ja sel’s ha informat que les aules modulars no s’instal·laran fins a final d’any, però a més temen que les obres d’adaptació que s’han fet a l’edifici no estiguin acabades a temps, ni siguin suficients.
L’Ajuntament ha parlat amb els pares i els garanteix que dia 11 tot estarà a punt per iniciar el curs, i que les aules modulars s’incorporaran a final d’any sense que afectin el funcionament del curs.
Les aules que s’han d’instal·lar són un projecte pilot de la Conselleria. Tendran un cost de 820 mil euros i s’utilitzaran durant dos cursos.
Mentre, el Consistori de sa Pobla ja ha posat a disposició de la Conselleria el solar on es construirà la nova escola. Són uns terrenys ubicats devora l’Institut de Can Peu Blanc.
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats
'Mallorca Confidencial', que compta amb la participació d'IB3, s'està rodant a diverses localitzacions de Mallorca i Barcelona
Segons afirma, l'administració pública aturarà de rebre sol·licituds perquè a partir del primer d'abril estarà obligada a contractar de manera fixa i indefinida el personal substitut