Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

L'Ajuntament ha instal·lat estufes per passar els mesos de fred que queden
El fred s’ha instal·lat dins les aules de l’escola Castell de Santa Àgueda, a Ferreries, que ha quedat sense calefacció en ple mes de gener. La instal·lació ha quedat obsoleta i ja no es pot arreglar: la solució passa per renovar-la tota.
La maquinària de climatització, que no és la primera vegada que genera problemes durant els darrers anys, ha arribat al final de la seva vida útil, segons l’informe tècnic que ha encarregat l’Ajuntament, que n’assumeix el manteniment.
L’Ajuntament ja ha subministrat estufes catalítiques al centre que, des d’aquest dilluns, ja escalfen cada una de les aules sense calefacció. La solució definitiva passa, però, per substituir tota la instal·lació per una de nova, una inversió que correspon a la Conselleria d’Educació.
Un enginyer d’Educació avaluarà la setmana que ve l’abast de l’actuació per després redactar el projecte i executar-lo, un procés que no es preveu que finalitzi fins al curs que ve i que obliga a aquesta escola de Ferreries a passar el que queda d’hivern sense calefacció.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols