Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Les Pitiüses començaran aquest curs escolar amb 28 aules prefabricades, 3 més que l'any passat
Les Pitiüses començaran aquest curs escolar amb 28 aules prefabricades, 3 més que l’any passat. Per poder atendre tots els alumnes matriculats, alguns centres s’han vists obligats a crear nous grups per mantenir les ràtios d’alumnes per aula.
L’única infraestructura que s’inaugurarà la setmana que ve serà l’escoleta Can Nebót a Sant Jordi. Aquesta obrirà les seves portes aquest curs escolar, quan la finalització de l’obra és a punt de fer 10 anys. Disposarà de 4 aules i espai per a fins a 55 infants de 0 a 3 anys.
El Govern espera la llicència d’obres de l’Ajuntament de Santa Eulària per iniciar l’ampliació de l’escola de Sant Carles, i 4 anys després, es continua negociant per aconseguir un solar on edificar-hi un nou CEIP.
A Formentera, hauran d’esperar a l’any que ve per estrenar l’ampliació del CEIP Sant Ferran. Un projecte que també preveu la construcció d’una nova escolteta annexa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola