Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Cort afirma que les obres es licitaran abans del novembre
L’escoleta del Molinar tindrà un sistema de climatització a partir de l’any que ve. Tot i que encara no hi ha una data exacta per a l’entrada en funcionament del nou aparell, el regidor d’Educació i Política Lingüística de l’Ajuntament de Palma, Llorenç Carrió, espera que el proper estiu ja estigui en marxa.
Abans del novembre, l’Ajuntament de Palma traurà a licitació les obres, de les quals ja s’ha redactat el projecte. Tindran un cost de 220 mil euros. Està previst que els treballs comencin cap al Nadal i duraran uns 4 mesos. Mentre s’executin, no s’hauran d’interrompre les classes, ja que la climatització se situarà al soterrani de l’edifici..
El sistema de climatització s’instal·larà després que un grup de mares va protestar aquest estiu perquè els infants fessin classe a més de 30 graus. El juy l’Ajuntament va col·locar màquines portàtils d’aire condicionat, mentre s’acabava d’elaborar el projecte de climatització.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania