Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'ampliació ha tingut un cost de 740.000 euros i es començaran a utilitzar el curs 2026-2027
L’escoleta des Castell podrà acollir més alumnes gràcies a l’ampliació de tres aules. D’ençà de la gratuïtat de l’educació de 0-3 anys, les peticions d’inscripcions havien augmentat molt i era necessària, segons el centre, aquesta reforma.
L’Ajuntament va cedir uns terrenys adjacents i les obres s’han fet en sis mesos amb un pressupost de 740.000 euros, la majoria provinent de fons europeus.
Les aules es varen presentar ahir i es començaran a emprar al curs 2026-2027.
A really good blog and me back again.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable