Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els infants es vesteixen com els membres de la Comitiva i fan un petit itinerari amb un petit anyell de 3 setmanes
Com cada any des de fa més de 20, l’escoleta Es Mussol de Ciutadella s’avança al Diumenge des Be i celebra la seva pròpia festa amb els infants del centre. Amb un be que va veure la llum al lloc de Sant Joan Gran fa tot just 3 setmanes, els fillets d’entre 2 i 3 anys anys s’han vestit com els protagonistes de la comitiva i han passejat pels exteriors de l’escola, mentre pares i mares no aturaven de fer fotografies i gravar-los amb els seus telèfons mòbils i amb un somriure indeleble al rostre.
Una jornada que, segons les mestres, duu molta feina, però que compensa en veure la felicitat que traspuen tant els fillets com els familiars.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment