Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
El jurat ha destacat "la frescor, la versatilitat i la ironia de la seva abundant obra novel·lística, teatral i assatgística", que ascendeix a més de cent llibres
L’escriptor argentí César Aira ha estat guardonat amb el Prix Formentor 2021, segons la decisió del jurat fet públic aquest dilluns, que ha destacat “la frescor, la versatilitat i la ironia de la seva abundant obra novel·lística, teatral i assatgística”, que ascendeix a més de cent llibres.
Un jurat reunit a Sevilla, de manera presencial i telemàtica i presidit per Basilio Baltasar, director de la Fundació Formentor, ha concedit aquest premi -dotat amb 50.000 euros- amb el qual es reconeix anualment “la qualitat i integritat dels autors l’obra dels quals consolida el prestigi i la influència de la gran literatura”.
César Aira (Coronel Pringles, 1949) compta amb guardons com el Roger Caillois 2014 i l’Iberoamericà de Narrativa Manuel Rojas 2016. A més, va ser nomenat pel govern francès Chevalier dans l’Ordre donis Arts et Lettres.
El premi Prix Formentor va ser impulsat l’any 1961 per l’editorial Seix Barral amb el suport econòmic de les families Barceló i Buades
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores