Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Nooteboom fa més de quaranta anys que estiueja a Sant Lluís i part de la seva obra s'ha inspirat en Menorca
L’escriptor Cees Nooteboom (La Haia, Països Baixos, 1933) és el guanyador del Premi Formentor de les Lletres d’enguany. El jurat del guardó, reunit telemàticament aquest dimecres per emetre el seu veredicte, reconeix el seu mèrit com autor de poesia, novel·la, assaig i llibres de viatge.
Nooteboom fa més de quaranta anys que estiueja a Sant Lluís, a Menorca, i part de la seva obra s’ha inspirat en l’illa. L’holandès ha estat finalista del Premi Príncep d’Astúries i fou reconegut amb la Medalla d’Or del Cercle de Belles Arts de Madrid i el Premi Europeu de Poesia, entre d’altres.
Les Converses Literàries de Formentor 2020 que duen per títol enguany “Bagaudes, goliards i estilistes” i durant les quals s’entregarà el premi a Nooteboom mantenen les dates de celebració pel cap de setmana del 18, 19 i 20 de setembre com sempre, a Pollença. Comptaran, a més, amb la presència del Premi Nobel de Literatura John Maxwell Cooetze, que participarà en una taula rodona sobre la seva obra.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat