Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Nooteboom fa més de quaranta anys que estiueja a Sant Lluís i part de la seva obra s'ha inspirat en Menorca
L’escriptor Cees Nooteboom (La Haia, Països Baixos, 1933) és el guanyador del Premi Formentor de les Lletres d’enguany. El jurat del guardó, reunit telemàticament aquest dimecres per emetre el seu veredicte, reconeix el seu mèrit com autor de poesia, novel·la, assaig i llibres de viatge.
Nooteboom fa més de quaranta anys que estiueja a Sant Lluís, a Menorca, i part de la seva obra s’ha inspirat en l’illa. L’holandès ha estat finalista del Premi Príncep d’Astúries i fou reconegut amb la Medalla d’Or del Cercle de Belles Arts de Madrid i el Premi Europeu de Poesia, entre d’altres.
Les Converses Literàries de Formentor 2020 que duen per títol enguany “Bagaudes, goliards i estilistes” i durant les quals s’entregarà el premi a Nooteboom mantenen les dates de celebració pel cap de setmana del 18, 19 i 20 de setembre com sempre, a Pollença. Comptaran, a més, amb la presència del Premi Nobel de Literatura John Maxwell Cooetze, que participarà en una taula rodona sobre la seva obra.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia