Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
El vestíbul de l'Ajuntament és converteix en un nou espai expositiu
Fins ara era un espai de pas, part del vestíbul de l’Ajuntament de Palma. Ara és també espai per a l’art contemporani. Tres escultures de l’artista pollencí Joan Cortés reben el visitant en la primera exposició de l’Espai Cor.
Aquest espai “té màgia”, diu Cortés. I part de la màgia obeeix a la ubicació, que també inclou aquest passadís on el trànsit de treballadors és continu.
L’exposició combina escultures blanques i orgàniques, amb què Cortés pretén transmetre pau i tranquil·litat, amb obres gràfiques, esbossos de possibles escultures que sovint no van més enllà. Tot plegat, sota el títol de “Ple al buit”.
L’Espai i l’exposició s’inauguren aquest dimecres a les 19 h. “Ple al buit” es podrà visitar fins dia 13 d’abril.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE