Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Ha estat restaurada després que un camió hi impactàs el 26 de març de l'any passat
L’escultura “Cavall que mira al cel” que l’any 1997 Aligi Sassu va donar a l’Ajuntament d’Alcúdia ha retornat avui al seu emplaçament original després de ser restaurada. El 26 de març de l’any passat un camió va impactar-hi i arran de l’accident es va detectar que l’estructura estava molt deteriorada per culpa del pas del temps. l
Per tornar l’escultura al seu lloc han fet falta dues grues. La primera ha embarrancat damunt de la rotonda, un fet que ha obligat a anar a cercar-ne una altra de més grossa. Després de petits retocs en la pintura, s’ha començat la laboriosa tasca de posar dreta l’escultura i retornar-la al seu lloc.
La restauració del cavall ha anat a càrrec de l’escultor Miguel Sarasate, que ha reparat les parts de l’estructura afectades per l’accident i pel pas del temps.
Mentre el cavall ha estat absent de la rotonda, a Alcúdia hi ha hagut el debat sobre si l’escultura -que no deixa indiferent ningú- havia de tornar o no a la seva ubicació.
Els treballs per restaurar el cavall han tengut un cost aproximat de 18 mil euros, i l’Ajuntament d’Alcúdia està pendent que es resolgui la causa judicial oberta arran de l’accident que va obligar a retirar l’escultura.
Noticies relacionades:
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom