El bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, ha oficiat el funeral de l’ex capellà i activista a favor dels més desafavorits, Jaume Santandreu. Ho ha fet amb 11 sacerdots més, en un comiat que ha omplit de bat a bat l’església de Crist Rei de Manacor, el poble natal de qui fou capellà i síndic de Can Gazà, que morí fa només uns dies.
La seva condició d’excapellà i de Cap Pare dels exclosos de la societat, que Jaume Santandreu acollí al voltant de la família que creà a Can Gazà, són només algunes facetes d’un home que ha estat autènticament polifacètic.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"