El brasiler ha estat el primer MVP de la Superlliga i ambiciona ser la principal arma ofensiva de Marcos Dreyer
Encara no controla gaire bé l’idioma, però la pista de voleibol la domina com ningú.
Amb només 23 anys, Rodrigo Pernambuco ja té un currículum envejable. Fa dues temporades va ser el millor atacant de la lliga portuguesa i amb el seu exequip, l’Sporting de Lisboa, va disputar competició europea. Ara ha arribat a l’Urbia Volei per convertir-se en el referent en atac de l’equip de Marcos Dreyer.
Ha brillat durant la pretemporada i ho ha tornat a fer en el seu debut a la Superlliga masculina aquest passat cap de setmana en el derbi contra l’Ushuaïa Eivissa. L’oposat brasiler va acabar el partit amb 30 punts, 28 d’ells en atac, convertint-se en l’MVP de la primera jornada de lliga. L’objectiu de Rodrigo Pernambuco és créixer a l’Urbia. I fer-ho de la mà dels seus companys.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes