El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Sempre serà recordat per ser el primer porter mallorquí que va jugar a Primera Divisió amb el Reial Mallorca, encara que la seva vinculació al món de l'esport va anar més enllà fins a convertir-se en un referent pels seus valors
El món de l’esport balear plora l’adeu d’un cavaller, Martí Mora, el primer porter mallorquí que va jugar a Primera Divisió amb el Reial Mallorca. Ho va fer durant dues temporades, entre el 1961 i 1963 com ell sempre explicava. El Reial Mallorca el va fitxar el 1956 però el va cedir a diferents equips de l’illa, el Porreres, l’Espanya i el Constància. De tercera divisió, va fer el bot a primera, on disputà nou partits.
Tot i arribar a estar a prova amb el FC Barcelona, la trajectòria de Martí Mora va ser molt curta vestit. Amb 24 anys es va retirar per formar una família amb qui fou Miss Europa, Maruja García Nicolau i dedicar-se al negoci familiar.
El 1963 va deixar el futbol, però la seva vinculació amb el món de l’esport continuaria. El 1971 va ser un dels fundadors de la Federació Balear de Tennis, entitat de qui va ser el primer president durant deu anys. A poc a poc, es va allunyar del terreny de joc, però roman el record de la persona.
El 2003 Martí Mora va rebre el premi Cornelius Atticus, la màxima distinció en l’àmbit esportiu atorgada pel Govern Balear.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles