L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'acord estarà liderat per Francina Armengol, que iniciarà aviat una ronda amb els partits polítics
Consulta aquí tots els resultats de les eleccions del 26M
Per primera vegada a les Illes Balears el PSIB-PSOE desbanca el PP del seu lideratge històric de la comunitat i es converteix en la força més votada.
Francina Armengol tornarà a ser presidenta i aconsegueix consolidar el projecte iniciat ara fa quatre anys. Amb la pujada assolida, els socialistes marquen avantatge davant la segona força d’esquerres més votada, Unides Podem que davalla quatre escons respecte dels passats comicis autonòmics. Tot i això el seu líder assegura que són la garantia del govern progressista.
Més per Mallorca també perd confiança dels ciutadans, de sis diputats queda amb quatre. Ho justifica amb l’efecte Sánchez. Però des de la formació asseguren que la millor notícia és que es pot repetir el pacte progressista.
També minven en representació els seus companys de Més per Menorca que de tres diputats passen a tenir dos i no podran formar grup parlamentari propi a la cambra autonòmica. Gent per Formentera redueix els vots però aconsegueix mantenir-ne la representativitat.
La presidenta del Govern en funcions, Francina Armengol, iniciarà aviat una ronda amb els partits polítics per començar a perfilar el que ha de ser el futur govern.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues