Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Les reunions que han mantingut PSOE, Més per Menorca, Esquerra Unida i Podem no han assolit el consens
PSOE, Més per Menorca, Esquerra Unida i Podem han celebrat un total de tres reunions, però no han aconseguit consensuar una candidatura unitària. Argumenten la manca de temps i el breu termini del calendari electorals com a causes.
De tota manera sí que s’ha arribat a un acord. Els quatre partits s’han compromès a treballar de manera conjunta si, finalment, qualsevol dels seus candidats és elegit Senador per Menorca. Es coordinaran i treballaran plegats per fer arribar les propostes que considerin més adients per Menorca.
La proposta de cercar un candidat unitari la va impulsar Més per Menorca quan Podem ja havia escollit l’actual secretària general i diputada, Mae de la Concha, per anar al Senat. De la Concha és de fet, l’única candidata a la cambra alta que es coneix, juntament amb Aurora Herráiz, del PP, qui substituirà Juana Francis Pons Vila, que ha anunciat la seva renúncia després de vuit anys.
Les dues úniques candidatures al Senat que es coneixen ara mateix a Menorca són, Mae de la Concha per Podem i Aurora Herráiz pel PP.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació