Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Les reunions que han mantingut PSOE, Més per Menorca, Esquerra Unida i Podem no han assolit el consens
PSOE, Més per Menorca, Esquerra Unida i Podem han celebrat un total de tres reunions, però no han aconseguit consensuar una candidatura unitària. Argumenten la manca de temps i el breu termini del calendari electorals com a causes.
De tota manera sí que s’ha arribat a un acord. Els quatre partits s’han compromès a treballar de manera conjunta si, finalment, qualsevol dels seus candidats és elegit Senador per Menorca. Es coordinaran i treballaran plegats per fer arribar les propostes que considerin més adients per Menorca.
La proposta de cercar un candidat unitari la va impulsar Més per Menorca quan Podem ja havia escollit l’actual secretària general i diputada, Mae de la Concha, per anar al Senat. De la Concha és de fet, l’única candidata a la cambra alta que es coneix, juntament amb Aurora Herráiz, del PP, qui substituirà Juana Francis Pons Vila, que ha anunciat la seva renúncia després de vuit anys.
Les dues úniques candidatures al Senat que es coneixen ara mateix a Menorca són, Mae de la Concha per Podem i Aurora Herráiz pel PP.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull