Ferit per una arma blanca a Capdepera
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
El documental 'Barceló, Traços de fang' s'ha presentat per primera vegada a Mallorca avui capvespre, al Centre Internacional de Fotografia Toni Catany, a Llucmajor
El documental ‘Barceló, Traços de fang’ s’ha presentat per primera vegada a Mallorca avui capvespre, al Centre Internacional de Fotografia Toni Catany, a Llucmajor. La projecció ha tengut la presència del mateix Miquel Barceló.
Passaven pocs minuts de les 7 del capvespre quan Miquel Barceló arribava al Centre Internacional de fotografia Toni Catany.
Aquí s’ha retrobat per primera vegada amb imatges que Toni Catany va fer-li als anys 80, i que deixen constància de l’amistat i l’admiració que unia ambdós artistes.
El Centre Toni Catany ha acollit l’estrena a Mallorca del documental ‘Barceló, traços de fang’. Una peça audiovisual de poc més de trenta minuts, que permet a l’espectador apropar-se al procés creatiu de l’artista mallorquí amb més projecció internacional.
Josep Maria Civit ha estat l’encarregat de gestar aquest document audiovisual únic.
Sembla que el resultat ha agradat a Miquel Barceló. I aquesta no es una tasca fàcil.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves