El documental 'Barceló, Traços de fang' s'ha presentat per primera vegada a Mallorca avui capvespre, al Centre Internacional de Fotografia Toni Catany, a Llucmajor
El documental ‘Barceló, Traços de fang’ s’ha presentat per primera vegada a Mallorca avui capvespre, al Centre Internacional de Fotografia Toni Catany, a Llucmajor. La projecció ha tengut la presència del mateix Miquel Barceló.
Passaven pocs minuts de les 7 del capvespre quan Miquel Barceló arribava al Centre Internacional de fotografia Toni Catany.
Aquí s’ha retrobat per primera vegada amb imatges que Toni Catany va fer-li als anys 80, i que deixen constància de l’amistat i l’admiració que unia ambdós artistes.
El Centre Toni Catany ha acollit l’estrena a Mallorca del documental ‘Barceló, traços de fang’. Una peça audiovisual de poc més de trenta minuts, que permet a l’espectador apropar-se al procés creatiu de l’artista mallorquí amb més projecció internacional.
Josep Maria Civit ha estat l’encarregat de gestar aquest document audiovisual únic.
Sembla que el resultat ha agradat a Miquel Barceló. I aquesta no es una tasca fàcil.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses