Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

L'artista eivissenca exposa aquests dies a la galeria eivissenca Filmótica Studio de Vila
L’artista eivissenca Júlia Ribas exposa la seva obra aquests dies a la galeria Filmótica Studio de Vila. Pintures en què capta l’essència de les cases pageses, el camp i la mar de l’illa. Un equip d’IB3 ha visitat el seu estudi.
Júlia Ribas crea les seves pintures a una casa pagesa enmig del camp. Un lloc on troba la inspiració per pintar obres molt arrelades a l’illa, que mostren l’arquitectura eivissenca, les figueres o la mar. La cendra de la xemeneia li serveix de pigment; també utilitza calç i òxids.
Ribas va aprendre a pintar amb el seu pare, i ja a 22 anys va fer la seva primera exposició. Des de llavors no ha aturat de mostrar la seva obra, sobretot a Eivissa, però també a ciutats com Berlín o Moscou. Fins al 23 de gener podem veure una mostra de les seves darreres obres a la galeria Filmótica Studio d’Eivissa. Trossets de l’illa convertits en pintures.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases