L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Emma Navarro serà la primera dona vicepresidenta del Banc Europeu d'Inversions
Foto de família del govern espanyol al palau de La Moncloa just abans del Consell de Ministres, i ja amb el nou titular d’Economia, Román Escolano.
És el primer canvi a l’executiu d’aquesta legislatura. Després, Escolano i Luis de Guindos han fet el simbòlic traspàs de carteres. Escolano ha dit que l’estabilitat pressupostària, les reformes i l’obertura exterior seran les seves prioritats.
El govern central ha nomenat Emma Navarro per substituir-lo en la vicepresidència del Banc Europeu d’Inversions. Navarro serà la primera dona a ocupar el càrrec a la institució.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues