El Consell adjudica el servei per quatre anys a una empresa que ajuda a persones en risc d'exclusió social a trobar feina.
Els usuaris de transport públic de Maó ja poden esperar l’autobús fent un cafè. Després de diversos intents, el Consell ha licitat el servei que que havia mantingut tancada la infraestructura durant més d’un any. L’ha adjudicat per 4 anys a l’empresa Centre d’Integració Social, que ajuda a trobar feina a persones en risc d’exclusió social, i farà una aportació econòmica de 8.400 euros l’any.
L’empresa s’ha compromès a la utilització de productes econlògics, no processats, frescos i de temporada. A més, les bosses de residus seran de material reciclat i lliures de plàstics halogenats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els participants han demanat a crits i amb pancartes que el delegat del Govern deixi el seu càrrec
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals