Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Ja en són 8, i l'energia que produeixen representa un estalvi per a l'administració de 100.000 euros anuals en la factura del llum
L’estació de busos de Maó serà el pròxim servei públic de Menorca autosuficient. Mentrestant, l’illa avança en el seu pla per cobrir de plaques solars els edificis del Consell. Ja en són 8, i l’energia que produeixen representa un estalvi per a l’administració de 100.000 euros anuals en la factura del llum.
L’Alberg juvenil de Sa Vinyeta de Ciutadella, convertit temporalment en casa d’acollida, ha estat un dels darrers edificis del Consell a produir energia renovable. Amb un pressupost de 40mil euros (del qual el 60% prové de fons Europeus), s’hi han instal·lat 61 panells solars capaços de generar 23,5 kW de potència per al seu autoconsum. A més, a l’aparcament també hi han instal·lat una pèrgola fotovoltaica per abastir el punt de recàrrega de vehicles elèctrics.
Amb Sa Vinyeta ja són 8 els edificis insulars amb instal·lacions fotovoltaiques a les cobertes. L’energia que generen no només representa un estalvi en emissions contaminants, sinó que ha permès retallar la factura elèctrica de l’administració pública en 100.000 euros anuals. Amb l’objectiu de continuar sumant, l’any que ve el Consell instal·larà plaques solars a l’estació d’autobusos de Maó i a l’ampliació de la residència geriàtrica de Santa Rita de Ciutadella.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors