Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Consubal alerta del cobrament mensual de serveis de manteniment, un tipus d'assegurança, sense que el client ho hagi sol·licitat
Les associacions de consumidors acumulen queixes sobre pràctiques que s’han generalitzat entre les empreses energètiques. Es tracta de serveis de manteniment, un tipus d’assegurança que alguns usuaris es troben de cop a la factura sense ser conscients d’haver-los contractat.
L’associació Consubal rep entre tres i quatre reclamacions cada mes sobre aquest tema. El seu portaveu, Alfonso Rodríguez, assegura que les companyies aprofiten per incloure el recàrrec quan els clients modifiquen les condicions del contracte, normalment per telèfon.
Sol costar entre 5 i 6 euros mensuals. Rodríguez avisa que si en algun moment el client ha autoritzat a contractar el servei, encara que no n’hagi estat conscient, sol tenir un obligat compliment d’un any. No és una pràctica nova ni exclusiva d’una empresa en concret, sinó que és recurrent des de fa anys. Rodríguez explica què cal fer quan s’identifica: “Per començar, s’ha de comprovar si nosaltres hem autoritzat el servei, i si no és així fer una reclamació a través de la companyia. Si això no funciona, fer-ho a través d’alguna associació de consumidors”.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys