Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

En un escrit d'al·legacions, recorda que Balears no te competències per decidir quins cotxes han de fer servir els cossos
L’Estat demana que els seus vehicles oficials no s’hagin d’ajustar al que marca la Llei de Sostenibilitat de Formentera. El projecte normatiu que ara tramita el Parlament i que, entre d’altres mesures, vol limitar l’entrada de vehicles durant les èpoques de més saturació viària a l’illa. Al·leguen, concretament, contra el punt que fixa el tant per cent de vehicles oficials que han de tenir la classifiació de ‘zero emissions’.
Aquest article, tal com està redactat ara, estableix que al setembre de 2.019 almenys un 30% dels vehicles oficials no ha de ser contaminant. Un percentatge que augmenta progressivament, fins a ser del 75% al 2.021 i d’un 100% ja al 2.023. L’Estat però manté que aquesta mesura és “desproporcionad” i recorda que no es pot fer extensiva al parc mòbil estatal perquè la comunitat no té competències per fer-ho. La Direcció General del Parc Mòbil de l’Estat, recorden, és la que s’ha d’encarregar de determinar els models, característiques i tipus de vehicles que facin servir els seus treballadors públics.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions