Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Les Balears podrien rebre un tracte preferent en la línia d'ajudes destinada a reforçar l'activitat econòmica de les zones turístiques
El Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme ha anunciat ajuts de 415 milions d’euros que es destinaran a comerços i mercats de tot el pais. Les Balears podrien rebre un tracte preferent en la línia d’ajudes destinada a reforçar l’activitat econòmica de les zones turístiques. Per optar a aquests ajuts s’hauràn de presentar projectes durant els tres propers anys.
Les ajudes estatals es desglossen en 4 línies: 200 milions es destinaran a Mercats Sostenibles i 15 milions seran per potenciar l’activitat comercial a les zones rurals. Els projectes per a la modernització tecnològica dels comerços es repartiran 100 milions, i altres 100 milions es destinaran a recuperar i reforçar el teixit econòmic de les zones turístiques.
La Confederació Balear del Comerç, PIMECO i AFEDECO han agraït i valorat molt positivament aquesta línia d’ajudes que, que diuen, servirà al petit comerç per recuperar l’alè.
Des dels Sindicats UGT i CCOO han coincidit a explicar la necessitat que aquestes ajudes arribin al més aviat possible i que ho facin de la manera més àgil per tal de poder salvar els negocis i els seus treballadors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles