Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els consignataris de Balears confien que aquestes excepcions permetin treballar cas per cas l'arribada dels creuers que tenguin un pla sanitari
EFE/Barriopedro
48El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana ha publicat una resolució al BOE d’avui dissabte segons la qual es manté la prohibició de no permetre que els creuers d’origen internacional entrin als ports espanyols, amb l’objectiu d’evitar la propagació del coronavirus.
El Director General de la Marina Mercant podrà aixecar aquesta prohibició per a les entrades concretes d’alguns bucs que hagin de fer parada en algun port espanyol dins el seu recorregut, sota el vistiplau de Ports de l’Estat d’acord amb el Ministeri de Sanitat.
La resolució determina aquesta mesura tendrà vigència fins a la finalització de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, d’acord amb el Reial Decret de mesures urgents de prevenció i de contenció de la pandèmia.
Els consignataris de Balears confien que aquestes excepcions permetin treballar cas per cas l’arribada dels creuers que tenguin un pla sanitari.
Royal Caribbean suspèn els creuers fins al 15 de setembre
La Confederació Balear de Comerç demana a les companyies de creuers que mantenguin les escales a Mallorca
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols