Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
"D'orient a occident. De l'antiguitat als nostres dies" s'ha innaugurat aquest divendres horabaixa a Can Prunera
Ceràmiques de les runes de Pompeia, tapissos romàntics del segle XVIII o, fins i tot, l’estàtua de la llibertat. Totes amb una iconografia clara. El solleric Pep Guerrero proposa un viatge diferent per la història de l’art a través de la iconografia.
“D’orient a occident. De l’antiguitat als nostres dies” s’ha innaugurat aquest divendres horabaixa a Can Prunera. En aquest recorregut, Guerrero crea una il·lusió entorn de la figura de l’artista i la seva feina.
Un camí que arriba a la contemporaneïtat, on trobam col·laboracions com aquesta, que va fer amb Agatha Ruiz de la Prada.
El pintor solleric torna a exposar a casa, i ho fa estrenant-se al museu de Can Prunera. Podeu submergir-vos en aquesta particular visió de la història de l’art, marcada per l’estil “pepguerrerista”, fins el 19 de gener de l’any que ve.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores