Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Obres a l'IES Joan Ramis de Maó i al Berenguer d'Anoia d'Inca, però es queden sense reforma al conservatori d'Eivissa
La Conselleria d’Educació ha invertit 12 milions d’euros en el manteniment i adequació dels centres públics. Els operaris fan feina contrarellotge a l’institut Joan Ramis de Maó per tenir-ho tot a punt per a l’inici del curs. És l’obra més ambiciosa de totes les que es fan a Menorca.
També s’està ampliant l’institut Berenguer d’Anoia d’Inca, un fet que obligarà els alumnes a conviure amb els picapedrers. Pitjor ho tenen a Eivissa, on encara no s’ha pogut adjudicar la reparació de les goteres del conservatori de música.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació